Vitamail kundeservice


Ønsker du info om et spesifikt produkt?

Denne siden er ment som en generell F.A.Q. for deg som har spørsmål i forbindelse med Vitamail-abonnementet ditt. Dersom du ønsker informasjon om et spesifikt produkt anbefaler vi deg å sjekke ut våre produktsider:


Ofte stilte spørsmål:

Hvordan fungerer et Vitamail-abonnement?

Hvordan fungerer et Vitamail-abonnement?

Som abonnent hos oss vil du motta forsendelser annenhver måned.

Det er viktig for oss at du aldri går tom for produkter. Derfor justerer vi ditt abonnement på en best mulig måte for deg. I perioder hvor det er stor pågang hos Posten justerer vi forsendelsene, slik at du mottar de før du er ferdig med forrige forsendelse og slipper å gå tom.

Det er ingen bindingstid, og du er selv med på å bestemme hvordan du ønsker at ditt abonnement skal være. Du kan når som helst pause, hoppe over eller fremskynde forsendelser om det er ønskelig.

Ta kontakt og fortell hvordan vi kan gjøre deg mest fornøyd!

Kan jeg pause, stoppe eller endre tidsintervall for leveringene?

Kan jeg pause, stoppe eller endre tidsintervall for leveringene?

Ja! For oss er det viktig at du har et abonnement som du trives med, enten du nettopp har blitt kunde, eller har vært hos oss en stund.

Ring gjerne vår kundeservice dersom det er noe du ønsker å justere, så skal vi gjøre vårt beste for at du blir fornøyd. Et abonnement hos Vitamail skal oppleves som fleksibelt og enkelt!

Er det noen oppsigelses- eller bindingstid?

Er det noen oppsigelses- eller bindingstid?

Vi har ingen oppsigelses- eller bindingstid! Som abonnent i Vitamail står du fritt til å gjøre endringer eller avslutte ditt abonnement.

Vi ønsker ikke å binde deg opp til noe fordi vi leverer gode produkter, og vet du vil bli fornøyd. Det eneste vi krever er at du sier ifra om endringer i ditt abonnement senest fire uker før neste leveranse.

Kan jeg bestille for flere personer samtidig?

Kan jeg bestille for flere personer samtidig?

Ja, det kan du. Vi har familieabonnement for de som ønsker å bestille til flere i samme husstand.

Ring oss gjerne, eller send oss en epost, så endrer vi antall abonnement fra og med neste sending.

Har dere familierabatt?

Har dere familierabatt?

Ja, det har vi! Om din husstand har et abonnement fra før av, vil dere få 100 kr avslag på alle nye abonnementer dere tegner!

Kan jeg verve en venn?

Kan jeg verve en venn?

Ja! Vi sender alltid med en verve-lapp i din forsendelse. Her skal du kun krysse av for hvilket produkt din venn ønsker, navn og telefonnummer.

Du og din venn får 50% rabatt på forsendelsen etter vervingen.

Hvordan fungerer Vitamails levering av produkter?

Hvordan fungerer Vitamails levering av produkter?

Bestiller du produkter hos oss vil du oppleve en enkel, trygg og fleksibel ordning. Etter at du har valgt et produkt du vil bestille, vil vår levering komme hjem til deg i løpet av 3-7 dager.

I sendingen får du informasjon om både produkt, betaling og når din neste leveranse kommer.

Hvordan betaler jeg?

Hvordan betaler jeg?

Vi benytter oss av faktura som betalingsmåte, og du trenger derfor ikke å oppgi sensitive opplysninger som konto- eller kredittinformasjon.

Vi sender alltid med en faktura i hver forsendelse. Forfallsdato, beløp og dato for neste forsendelse er basert på ditt abonnement. Hvis du har et familieabonnement vil det komme to fakturaer, hvor den ene kun er en kopi og ikke skal betales.

Vår kundeservice svarer deg gjerne på spørsmål angående faktura og betaling.

Kan jeg returnere varene?

Kan jeg returnere varene?

Ja, din kjøpetrygghet er viktig for oss. Du beskyttes av angrerettsloven og har 14 dagers angrerett fra dagen du mottar varen.

Angreretten innebærer at kunden har rett til å angre kjøpet og returnere ubrukte produkter ved å kontakte kundeservice eller benytte angrerettskjema. Ved eventuell retur står kunden for portokostnader.

Hvor gammel må jeg være for å bestille produkter?

Hvor gammel må jeg være for å bestille produkter?

Det er en aldersgrense på 18 år for bestilling av våre produkter. Husk at du må oppgi fødselsår i våre bestillingsskjemaer.

Kan jeg kjøpe et Vitamailprodukt i butikken?

Kan jeg kjøpe et Vitamailprodukt i butikken?

Nei, vi selger ikke våre produkter i butikk. Dette er av den enkle grunn at vi ønsker at våre kunder skal få et så ferskt produkt som mulig rett hjem i postkassen, til en billigere penge.

Når kan jeg merke effekt?

Når kan jeg merke effekt?

Dessverre finnes det ingen mirakelkurer. Noen kan merke effekt etter kort tid, mens for andre kan det ta flere måneder. For at kroppen din skal ta opp produktet og få mest mulig nytte av det, er det anbefalt at man tar produktet over lengre tid for å merke effekt.

Det er ikke alltid man kjenner de viktigste effektene på kroppen, som for eksempel bevaring av skjelett og styrket immunsystem. Kosttilskudd skal ikke være en erstatning for et sunt kosthold, livsstil og trening.

Det er positivt å ta det om man ikke spiser som anbefalt, for å sikre seg de viktige næringsstoffene. Hvis du derimot spiser som anbefalt, er det også positivt med tilskudd som kan være med på å effektivisere inntaket av de viktige næringsstoffene i maten, og gi deg det du ikke får via kosten.

Forebygging er bedre enn behandling – gi tilskuddet ditt den tiden det fortjener.

Kan jeg ta Vitamails produkter dersom jeg bruker medikamenter?

Kan jeg ta Vitamails produkter dersom jeg bruker medikamenter?

Våre produkter består utelukkende av naturlige virkestoffer, uten påviste bieffekter i kroppen. Likevel kan vi ikke garantere at ikke enkelte legemidler kan påvirkes av disse virkestoffene, og vi anbefaler derfor alle våre kunder om å konsultere lege dersom de tar medikamenter for en endret helsetilstand.

Ta spesielt forbehold dersom du går på medikamenter for høyt blodtrykk eller hjerte- og karsykdommer.

Vi anbefaler at du rådfører deg med din lege for å være sikker.

Kan jeg ta Vitamails produkter hvis jeg har allergi?

Kan jeg ta Vitamails produkter hvis jeg har allergi?

Vi anbefaler alltid at du skal rådføre deg med en lege om du har allergier og er usikker på produktet.

Innholdsverdiene i produktene finner under hvert produkt på hjemmesiden. Her finner du også en oversikt over allergier som gjør at man ikke burde ta produktet.

Kan jeg ta Vitamails produkter hvis jeg er gravid?

Kan jeg ta Vitamails produkter hvis jeg er gravid?

Det skal i utgangspunktet ikke være noe problem å ta våre kosttilskudd dersom du er gravid.

Våre tilskudd er basert på naturlige innholdsstoffer som du også får i deg via et sunt og variert kosthold, altså vitaminer, mineraler og andre virkestoffer.

Vi anbefaler likevel alle med spesielle behov å konsultere sin lege før de begynner med et av våre produkter.

Hva får jeg i posten fra dere?

Hva får jeg i posten fra dere?

En forsendelse med Vitamail Polarkrill, Energi og Overskudd, Forbrenning, MenoCare eller Flex inneholder 120 kapsler, som dekker ditt daglige, og anbefalte behov i to måneder.

Jeg ønsker å gi dere en tilbakemelding. Hvordan gjør jeg det?

Jeg ønsker å gi dere en tilbakemelding. Hvordan gjør jeg det?

Vi setter alltid stor pris på tilbakemeldinger fra våre kunder, enten det er ris eller ros.

Ring oss gjerne på telefon 21 08 01 08 (man-fre kl. 10-16) hvis du har noe på hjertet.


Send this to friend